Friday, October 2, 2009

緊緊抓住你(HolD You TigHt!!)

it seems like iupdate really very frequent in my blog post recently!!!!
ihav no idea though but this hymn really comforts me lately in a lot of circumstances!!

here is the link--->緊緊抓住你

緊緊抓住你

我無助的時候你給我力量

我害怕的時候你緊緊抱住我

當我覺得我不行

你告訴我可以

你就是那最愛我的主


我緊緊抓住你 我永遠不放手

我看到你獨生子

為我釘死在十架上

我緊緊抓住你 我永遠不放手

是你醫治了我

是你從未離開過我


*我已看到我的未來

是充滿信心和盼望*



p/s:Songs that glorify Him can reach the deepest level where the meaning never fades!!

No comments: